Vapaaehtoiseksi

Haluaisitko osallistua enemmän?

Haluaisitko osallistua seurakunnan toimintaan enemmän? Kiinnostaisiko vapaaehtoistyö, mutta et oikein tiedä miten tai kehen ottaa yhteyttä?

Tällä hetkellä haemme erityisesti:

Yhteislaulujen säestäjä ”Hyvää huomenta naantalilaiset”-hartaustilaisuuteen tiistaisin klo 11. Lisätietoja tehtävästä: Minna Pykälämaa 040 130 8343.

Vapaaehtoisia seurakunnan Café Armoon
Työvuorossa saat tarjota kahvia maukkaan tarjottavan kera. Pääset myös nauttimaan kahvilan aukioloaikoina erilaisista ohjelmatuokioista. Lisätietoja tehtävästä: Mari Syrjäkoski-Vuollet 040 130 8342.

Seurakunnassamme on tarjolla monenlaista osallistumisen mahdollisuuksia ja vapaaehtoistyötä
Voit olla mm:

• lähimmäis-/ystäväpalvelija
  • aikuisten kerhon tai piirin vetäjä
  • koululaisten kerhon vetäjä (nuorille)
  • kahvilan hoitaja
  • kirppismyyjä
  • ohjelmasuorittaja tai muu järjestäjä erilaisissa tapahtumissa
  • kuorolainen
  • saattohoidon tukihenkilö
  • isonen
  • yhteisvastuukerääjä
  • messuavustaja
  • somettaja
Pieni poika osoittaa katsojaa sormella.
Tarvitsemme juuri sinua! Tule mukaan joukkoomme!

Tee oma ehdotuksesi

Etkö löytänyt tältä listalta omaa juttuasi? Olisiko sinulla jokin erityinen lahja, jonka haluaisit jakaa muiden kanssa? Valokuvaus, maalaaminen, musiikki, askartelun ohjaaminen, luontopolun ideointi tai nikkarointi, auttaminen pihatöissä tms. tms. Ota meihin yhteyttä ja kerro ideasi, miten voisit valjastaa osaamisesi seurakuntasi hyväksi!

Tässä alla muutama henkilö, joilta voit kysellä lisää vapaaehtoistyöstä seurakunnassamme.

Diakoni Mari vastaa mm. lähimmäispalvelusta, kahvilatoiminnasta ja saattohoidon tukihenkilökoulutuksesta. Diakoni Päivi vastaa kirppiksen pyörittämisestä.

Johtava kasvatuksen työntekijä Tuulikki osaa vastata kysymyksiin lasten ja perheiden kanssa tehtävästä työstä, ja nuorisotyönohjaajat Mika ja Timo taas tuntevat koululaisten ja nuorten parissa tehtävän vapaaehtoistyön mahdollisuudet. He osaavat myös ohjata koululaisia ja nuoria seurakunnan tarjoaman vapaaehtoistyön pariin.

Papit Marja ja Riikka puolestaan vastaavat aikuisille suunnatusta toiminnasta, joten heiltä voi kysellä mm. aikuisten piireistä ja tapahtumien järjestelyihin liittyvistä tehtävistä.

Kanttori Miika johtaa seurakunnan kuoroa, Chorus Gratiaeta, joten jos kuorolaulu innostaa, niin häneen kannattaa olla yhteydessä. Häneen voit olla yhteyksissä myös, jos haluaisit esiintyä seurakunnan tilaisuuksissa laulaen tai soittaen tai sinulla on jokin idea mahdollisesta musiikkitarjonnasta.

Ja jos ei vieläkään tärppää, niin nämä kaikki yllämainitut osaavat varmasti ohjata sinut oikean henkilön pakeille. Soittele tai viestittele! Yhteystietoja lisää tässä alla (puhelimella skrollaa reilusti alaspäin).