Aikuisille

Aikuistyössä näkyy seurakuntalaisten kädenjälki

_______

Aikuistyön toiminta on sinua varten, joka haluat käydä seurakunnassa, mutta kaipaat jotakin muuta joko jumalanpalvelusten lisäksi tai niiden sijaan. Aikuistyössä on mahdollista toimia, ideoida ja vaikuttaa seurakunnan toimintaan monella tavalla, löytää ystäviä, osallistua ryhmiin ja tapahtumiin tai olla niitä itse tekemässä.

Kokeile rentoja Crosspoint-iltoja tai perinteisempiä seuroja - tai jos kaipaisit porukkaa, jonka kanssa rukoilla, tule tutustumaan rukouspiiriimme. Aikuistyössä palvelemme myös ruuhkavuosissaan eläviä perheitä tarjoamalla avioparitoimintaa ja naisten iloksi kerran pari kaudessa järjestämme naistentapahtuman. Gospel-jumppa antaa mahdollisuuden pitää huolta kehosta (tauolla toistaiseksi). Myös esim. rukous-, Raamattu- ja armolahjaseminaareja järjestetään aika ajoin.

Löysitkö omasi? Jos epäröit minne mennä tai mielessä on jotakin muuta, ota yhteyttä aikuistyön pastoriin Marja Saantolaan.