Kirppis

- Löydöt odottavat

Seurakuntakeskuksen Café Armon (Piispantie 2) välittömässä läheisyydessä seurakuntakeskuksen alakerrassa toimii kirppis, josta voit tehdä mielenkiintoisia löytöjä aivan pikkurahalla.

Kirppiksellä on Café Armon kanssa samat aukioloajat, ks. aukioloajat tästä linkistä.

Kirppiksen tuotteet maksetaan käteisellä. Tuotto kartuttaa oman seurakunnan diakoniarahastoa, jonka turvin autetaan vuosittain isoa joukkoa hädässä olevia.

Tavaralahjoitukset

Kirpputorille otetaan ilmaiseksi vastaan puhtaita ja hyväkuntoisia lasten ja aikuisten vaatteita, leluja, kirjoja, astioita, koriste-esineitä, kodintekstiilejä ja muutakin (pientä!) tavaraa.

Vapaaehtoiset työntekijät

Kirpputori toimii vapaaehtoisvoimin. Kirppisvapaaehtoisten joukkoon mahtuu aina myös uusia. Toiminnasta ja vapaaehtoisten työvuoroista vastaa Päivi Leino, p. 040 130 8341.