BONGAA SEIMI! - uusi yhteisöllinen seimiasetelmanäyttely

Erilaisia seimiasetelmia voi bongailla ympäri Naantalia 1.12.2023-13.1.2024.

Tiedossa olevia varmoja bongauspaikkoja ovat Itsenäisyydenpuisto (Mannerheiminkatu), jonne seimiasetelma pystytetään Vallis Gratiae -yhdistyksen toimesta, Naantalin kirkko, jonka asetelmassa hahmot liikkuvat adventista jouluun asti kohti Jeesus-lapsen seimeä. Myös Naantalin seurakuntakeskuksessa (Piispantie 2) Leppiksen leikkipaikan ikkunassa on bongattavissa seimiasetelma.

Luonnonmaan Mariavägeniin (Kirstiläntie 34) pystytettävä perinteinen seimiasetelma on puolestaan nähtävissä seimihartauksien yhteydessä lauantaina 16.12. klo 11, klo 13 ja klo 15. Kello 11 hartaus on erityisesti lapsiperheille suunnattu.

Jaa kuva bongaamastasi seimiasetelmasta someen aihetunnisteella #bongaaseimi! ja tägää mukaan Naantalin seurakunta. Tehdään tästä yhdessä hieno uusi naantalilainen perinne.

2023-11-24 15:33:16.0