Yhdessä luontoon! - suunnitteluilta

to 25.4. klo 18.00
Käsiä yhdessä

Naantalin seurakuntakeskuksen Kohtaamispaikka

Yhdessä luontoon! - perhetapahtuman suunnitteluilta ja yhteinen iltapala Naantalin seurakuntakeskuksen Cafè Armossa (Piispantie 2, Naantali) torstaina 25.4.2024 klo 18-19.30.

Järjestämme Luonnonmaalla Yhdessä luontoon! - perhetapahtuman sunnuntaina 25. elokuuta. Haluamme toteuttaa tapahtuman yhdessä naantalilaisten kanssa. Elokuun tapahtuma alkaa metsäkirkolla, muuten sen sisältö muodostuu tarkemmin yhteisen suunnitteluillan perusteella. Tavoitteenamme on saada aikaan päivätapahtuma kaiken ikäisille, erityisesti Luonnonmaan alueen lapsiperheille. Teemoina ovat luonto ja siitä huolehtiminen sekä yhdessä oleminen ja tekeminen, mahdollisesti piknik.

Tarkoituksemme on järjestää tapahtuma yhdessä eri toimijoiden kanssa ja kutsummekin suunnitteluiltaan yhteistyökumppaneita ja kaikkia kaupunkilaisia.

Lisätietoja Anna Ojalalta 040-1308340/anna.ojala@evl.fi.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Nuorille Nuorille