Avoimet perhekahvilat ja vauvakerho

Avoimet perhekahvilat on tarkoitettu lapsille yhdessä aikuisen kanssa. Aikuinen voi olla isä, äiti tai vaikkapa mummi, vaari tai kummi. Avoimissa perhekahviloissa leikitään, lauletaan, soitetaan ja askarrellaan. Ohjelmaan kuuluu myös mehu- ja kahvihetki sekä lyhyt kynttilähetki.

Kevään 2024 toimintakausi alkaen viikolla 3

Kaikki avoin perhekahvilatoiminta on maksutonta eikä ennakkoilmoittautumisia tarvita.

Avoin perhekahvila

maanantaisin klo 9-12 Nuhjalan toimitilassa, Nuhjalantie 5 A 11, 3krs. Tervetuloa vaikka koko perheen voimin puuhaamaan yhdessä ja tapaamaan muita lapsia, aikuisia ja perheitä. Ohjattu toimintatuokio klo 10: laulut, leikit, lorut ja kausiaskartelua. Pientä tarjoilua.

Vauvakerho

tiistaisin klo 9-12 Leppiksen leikkipaikka Naantalin seurakuntakeskuksen lastentiloissa, Piispantie 2. Ohjattu toimintatuokio klo 10: laulut, leikit, lorut ja kausiaskartelua. Pientä tarjoilua.

Avoin perhekahvila

keskiviikkoisin klo 9-12 Leppiksen leikkipaikka Naantalin seurakuntakeskuksen lastentiloissa, Piispantie 2. Ohjattu toimintatuokio klo 10: laulut, leikit, lorut ja kausiaskartelua. Pientä tarjoilua.

Avoin perhekahvila

torstaisin klo 9-12 Nuhjalan toimitilassa, Nuhjalantie 5 A 11, 3krs. Ohjattu toimintatuokio klo 10: laulut, leikit, lorut ja kausiaskartelua. Pientä tarjoilua.

Tiedustelut

Lastenohjaajien yhteystiedot tästä linkistä