Muskarit ja lapsikuoro

Syksy 2024 toimintakausi

Muskarin Avoimet ovet aloittaa syksyn toimintakauden. Tule tutustumaan avoimiin perhemuskareihin torstaina 22.8. klo 16.45 Naantalin seurakuntakeskukseen, Piispantie 2. Ilmoittautumista eikä sitoutumista toimintaan edellytetä, vaan voitte vapaasti tulla kokeilemaan olisiko muskarit teidän perhettä varten.

Lisätietoja toiminnasta saa lastenohjaaja Tarja Lehdolta 040 130 8321.
Lämpimästi tervetuloa mukaan laulamaan, leikkimään ja soittamaan iloisessa joukossamme!

Kevään 2024 toimintakausi

Muskarit

Avoimet perhemuskarit to klo 16-16.30 ja klo 16.45-17.15. Kaikki alle kouluikäiset lapset tervetuloa oman aikuisen kanssa. Ei ilmoittautumista.

Muskari 3-6 vuotiaille to klo 17.30-18.00. Ryhmässä käydään ilman omaa aikuista. Tiedustelut: Tarja Lehto 040 130 8321.

Ohjaajina kanttori Riina Rautakoski ja lastenohjaaja Tarja Lehto.

Toimipaikka

Naantalin seurakuntakeskuksessa, Piispantie 2

Mitä muskarissa tehdään?

Muskarissa lauletaan, leikitään, lorutellaan, soitetaan ja kuunnellaan musiikkia. Muskarissa lapsi pääsee kokonaisvaltaisesti kokemaan musiikin tuomaa iloa ja riemua. Mukana kulkevat niin perinteiset kuin uudetkin lastenlaulut. Lisäksi kirkon muskarissa on aina läsnä hengellinen ulottuvuus. Yhdessä musisointi tukee lapsen kasvua ja kehitystä monipuolisesti. Muskari on kiva paikka tutustua uusiin lapsiin ja aikuisiin ja luoda heidän kanssaan uusia ystävyyssuhteita.

Muskari on mukava yhteinen harrastus. Yhdessä leikitty, laulettu ja soitettu laulu on luontevaa vuorovaikutusta lapsen ja aikuisen välillä.  Muskaritoiminta on muutenkin maksutonta ja muskareita vetävät musiikin ja kasvatuksen ammattilaiset.

Lapsikuoro Laaksonlapset

Lapsikuoro Laaksonlapset harjoittelee keskiviikkoisin klo 16.30-17.30 Naantalin seurakuntakeskuksessa, Piispantie 2. Kuoro on tarkoitettu alakouluikäisille. Harjoituksissa opitaan laulamaan yhdessä ja käyttämään ääntä kivojen laulujen, liikkeen ja leikin kautta. Tärkeintä on laulamisen ja yhdessä tekemisen ilo. Kuoroon ei ole pääsykoetta, eikä ennakkoilmoittautumista tarvita. Mukaan voi tulla myös kesken kauden. Tervetuloa iloiseen ja energiseen joukkoon! Kuoroa johtaa Riina Rautakoski 040 1308318.

Seuraa meitä somessa

Lapset Hoi! - Naantalin seurakunnan lapsiperheet Facebookissa