Muut kerhot

Tervetuloa mukaan kerhotoimintaa!

RC-kerho

7-14-vuotiaille maanantaisin klo 16.30-18 nuortentila Dipolissa seurakuntakeskuksen alakerrassa (Piispantie 2). 7-9-vuotiaat huoltajan kanssa. HUOM! ei kerhoa 19.2. ja 26.2.

RC-kerhossa ajetaan 1/10 skaalan autoilla ulkona kelien salliessa ja talviaikaan sisäradalla 1/27 kokoisilla Mini-z autoilla. Kerholla on muutamia kulkuneuvoja, joita voi lainata kerhossa.

Käsityökerho

1.-6.-luokkalaisille torstaisin klo 18-19 Suopellon koululla.

Nuorten bändi

13-20 -vuotiaille. Lisätietoja nuorisotyönohjaaja Miika Silvennoinen, yhteystiedot alla.

Tiedustelut

Miika Silvennoinen 040 1308330, miika.silvennoinen@evl.fi.

Oletko innokas laulaja? Tule kuoroon!

Lapsikuoro Laaksonlapset
Lapsikuoro Laaksonlapset harjoittelee keskiviikkoisin klo 16.30-17.30 Naantalin seurakuntakeskuksessa, Piispantie 2. Kuoro on tarkoitettu alakouluikäisille. Harjoituksissa opitaan laulamaan yhdessä ja käyttämään ääntä kivojen laulujen, liikkeen ja leikin kautta. Tärkeintä on laulamisen ja yhdessä tekemisen ilo. Kuoroon ei ole pääsykoetta, eikä ennakkoilmoittautumista tarvita. Mukaan voi tulla myös kesken kauden. Tervetuloa iloiseen ja energiseen joukkoon! Kuoroa johtaa Riina Rautakoski 040 1308318.

Kaikki koululaisten kerhot sekä kuoro ovat maksuttomia

Asutko Rymättylässä?

Tästä linkistä saat tietoa Rymättylän seurakunnan pienoismallikerhosta.