Kesätoimintaa

Kesätoimintaa 2024

Koululaisten kesäkerhot

Naantalin seurakunta järjestää 3.-19.6.2024 kesäkerhon tulevan syksyn 1.–3.-luokkalaisille lapsille seurakuntakeskuksessa (Piispantie 2). Jos kerhoon jää vapaita paikkoja, myös vanhemmilla lapsilla on mahdollisuus hakea kerhopaikkaa.

Kesäkerho on lasten kesälomaa ja mukavaa tekemistä kavereiden kanssa. Kerhossa leikitään, luetaan, pelataan, ulkoillaan, askarrellaan, jutellaan ja myös ollaan vaan. Toiminnan perusta on kristillinen kasvatus. Hartaushetket ja retki Naantalin kirkkoon kuuluvat myös ohjelmaan. Kesäkerhoa ohjaavat koulutetut, ammattitaitoiset ja hurjan kivat ja hauskat lastenohjaajat.

Kerhon toiminta-aika on maanantaista perjantaihin klo 9–15. Lapsi voi kuitenkin tulla kerhoon aamulla klo 8.00 alkaen ja jäädä kerhoon klo 16.00 saakka. Toimintapäivän ensimmäisen ja viimeisen tunnin ohjaajat valmistelevat toimintaa ja järjestelevät tiloja ja lapset puuhailevat omatoimisesti.

Kesäkerhohaku tämän sähköisen linkin kautta Ilmoittautuminen alkaa maanantaina 25.3. klo 10.00 ja päättyy sunnuntaina 21.4. klo 21.00. Jos lomakkeen täyttämisessä ilmenee ongelmia, ole yhteydessä Jari Hiitolaan: jari.hiitola@evl.fi tai 040 130 8332.

Kerhopaikat täytetään hakujärjestyksessä. Jos kerhopaikat ovat täynnä, voit ilmoittaa lapsesi jonoon. Lasku kerhomaksusta lähetetään hakuajan päätyttyä. Kerhomaksu tulee suorittaa hyvissä ajoin ennen kerhon alkua. Kerhomaksun maksaminen vahvistaa kerhopaikan saaduksi. Kerhomaksu, 104 €, veloitetaan koko kerhoajalta lapsen läsnäolopäivistä riippumatta. Kesäkerhomaksu sisältää ohjelman, lounaan, välipalan, materiaalit ja tapaturmavakuutuksen.

Mikäli tarvitsette taloudellista tukea kerhomaksun maksamiseen, olkaa yhteydessä Päivi Sillanpäähän (paivi.sillanpaa@evl.fi, puh. 040 1308326) hyvissä ajoin ennen hakuajan päättymistä.

Tour de Henrik

Polkupyöräpyhiinvaellus 10-14 -vuotiaille 25.-27.6.2024. Vaelluksella pyöräillään Kokemäeltä Turkuun.
Retken hinta 100€.

Tiedustelut Söndeltä p. 044 774 5294, timo.sjoblom@evl.fi.

Tour de Henrikille pääset ilmoittautumaan tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Elämää luonnossa -lasten taideleiri

Elämää luonnossa -lasten taideleiri 24.-28.6.2024 Mariavägenissä Naantalin Luonnonmaalla (Kirstiläntie 34).

Leiri on tarkoitettu 6-12-vuotiaille lapsille. Leiripäivät ovat klo 10-15. Tarvittaessa voimme järjestää leiripäivien aikana myös aamu- ja iltapäivähoitoa erikseen sovittaessa.

Leirillä taiteillaan monipuolisista materiaaleista luontoteemalla. Tutkimme hyönteisiä, metsän asukkeja ja ihmettelemme yhdessä ympäröivää luontoa. Leiripäivään kuuluu yhteinen lounas ja pieni välipala. Leiri päättyy perjantaina 28.6. yhteiseen juhlaan, jossa lasten läheiset saavat nähdä leirin aikana syntyneitä taideteoksia.

Leirin hinta on 25€, sisaralennus -5€. Hinta sisältää viiden päivän opetuksen, materiaalit ja ruuat.

Leirillä työskentelee ammattitaitoisia ohjaajia, leiriavustajia sekä nuoria isosia.

Ilmoittautumiset marianystavat@gmail.com. Ilmoittautumiseen lapsen nimi, ikä, ruokavaliot sekä huoltajan nimi ja yhteystiedot. Lisätietoja Anna Kaisa Siltaselta, puh 0505459992. Max. 25 osallistujaa.

Yhteistyössä Marian ystävät ry ja Naantalin seurakunta