Apua ja tukea

Tarvitsetko apua, tukea, rukousta tai keskustelua?

Elämässä on aikoja, jolloin tuntuisi hyvältä voida jutella ajatuksistaan, elämän kiemuroista tai ehkä surusta jonkun toisen kanssa. Nykyinen maailman tila saattaa ahdistaa ja huolettaa ja monenlaiset pelot saattavat nousta pintaan.

Seurakunnan työntekijät, erityisesti papit ja diakonatyöntetekijät, ovat koulutettuja henkisen hädän kohtaamiseen. Diakoniapuolella työntekijät ovat sosiaali- ja terveydenhoitoalan ammattilaisia. He eivät myöskään ole sidottuja tiettyihin kellonaikoihin.

Ole siis rohkeasti yhteydessä seurakunnan työntekijöihin - ei tarvitse odottaa niin kauan, että murhe on vuoren kokoinen. Papeilta ja diakoniatyöntekijöiltä voi pyytää keskustelu- ja rukousapua. Diakonia voi auttaa myös aineellisesti. Älä siis jää yksin murheittesi kanssa. Kaikilla seurakunnan työntekijöillä on työssään ehdoton vaitiolovelvollisuus. Asiasi käsitellään täysin luottamuksellisesti.

Tältä sivulta voit löytää myös muita kanavia, joiden kautta voi saada nimetöntä keskusteluapua. Somistebanneri, jossa punaisia erikokoisia palloja rivissä.