Seurakuntakeskuksen kappeli

Yleisnäkymä seurakuntakeskuksen kappelista. Vasemmassa reunassa tuoleja ja oikeassa reunassa urut ja alttaripöytä. Katosta roikkuu kattokruunu ja seinällä on alttaritaulu.

Piispantie 2, 21100 Naantali

Tilaisuuksien järjestäminen kappelissa

• Seurakuntakeskuksen kappeliin mahtuu noin 40 henkilöä.
  • Kappelissa ei ole äänentoistojärjestelmää.
  • Kappelissa on urut ja piano.
  • Kastetilaisuuksien yhteydessä on käytettävissä valmistautumistila.
  • WC-tilat löytyvät seurakuntakeskuksen alakerrasta.
  • Tilavaraukset kirkkoherranvirastosta tästä linkistä

Parkkipaikat

Esteettömyys

• Kappeli sijaitsee seurakuntakeskuksen toisessa kerroksessa, jonne on esteetön pääsy hissillä.
  • Inva-WC sijaitsee pääsalin vieressä toisessa kerroksessa. Lisää inva-wc-tiloja on seurakuntakeskuksen alakerrassa, jonne pääsee kappelista hissiä käyttämällä.
  • Lisätietoja esteettömyydestä kirkkoherranvirastostosta

Naantalin seurakuntakeskuksen kappeli sijaitsee seurakuntakeskuksen toisessa kerroksessa. Kappelissa järjestetään kasteita ja pienimuotoisia vihkitoimituksia.

Syys- ja talvikaudella kappelissa pidetään arkiehtoollinen joka keskiviikko klo 12. Tilaisuus kestää n. puoli tuntia ja päättyy yhteisen ehtoollisen viettoon. Tarkempia tietoja tapahtumakalenterista tästä linkistä.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Esteetön wc Esteetön wc