Mereen haudattujen muistokivi

Naantalin kirkon hautausmaa
Abbedissankatu, 21100 Naantali

Uurnahautausmaalla on mereen haudattujen vainajien muistokivi, johon voi kiinnittää mereen haudatun vainajan nimilaatan. Mereen haudattuja vainajia voi muistaa tuomalla leikkokukkia tai kynttilöitä muistolehdon kanssa yhteisille muistelukiville.

Tuhkan sirotteluun mereen on oltava vesialueen omistajan lupa. Naantalin kaupunki on osoittanut tuhkan sirotteluun tietyt vesialueet. Lupa sirotteluun pyydetään Naantalin kaupungin teknisistä palveluista. Puhelinvaihde: +358 2 4345 111.

Muistolaatta mereen haudattujen muistokiveen

• Voit sopia muistolaatan tilaamisesta ottamalla yhteyttä taloustoimistoon, ks. yhteystiedot alla.
Mereen haudattujen muistokivi, jonka juurella hautakynttilöitä. Taustalla näkyy Nunnalahti.

Piispantie 2
21100 Naantali

Avoinna ma-pe klo 9-13. Kesäaikaan poikkeuksia. Hautapaikat ja hautojen hoito Toimituspalkkiot Kirjanpito