Rukoustyö

Rukous on sydämen puhetta Jumalan kanssa

Rukous on puhetta, joka syntyy meidän sydämessämme ja Jumalan sydämessä. Se voi olla myös hiljaisuutta ja avautumista Jumalalle Hänen läsnäolossaan ja sen odottamista, että Jumala puhuu meille. Se voi olla mitä vaan, missä me ilmaisemme ajatuksiamme Jumalalle ja odotamme hänen vastaustaan.

Tervetuloa rukousryhmään!

Raamatussa meitä rohkaistaan myös rukoilemaan toistemme puolesta ja meille tärkeiden asioiden puolesta, kuten esivallan puolesta ja paikkakunnan puolesta, jossa asumme. Siksi seurakuntakeskuksen kappelissa kokoontuu torstaisin klo 18 rukouspiiri, johon olet lämpimästi tervetullut. Ryhmässä rukoillaan myös seurakuntaan jätettyjen rukousaiheiden puolesta.

...että he olisivat yhtä

Jeesus rukoilee Johanneksen evankeliumin 17. luvussa, että hänen opetuslapsensa kaikkina aikoina olisivat yhtä.

Tämän rukouksen esikuvan mukaisesti siunaamme kaikkia alueellamme vaikuttavia kristillisiä seurakuntia ja yhteistä työtämme ja olemme myös järjestäneet yhteiskristillisiä rukoustapahtumia.