Toimintaa Velkualla

Sielu ja silmä lepäävät Velkuan kirkon maisemassa

Velkua puolen tunnin ajomatkan päästä Naantalin keskustasta tarjoaa jumalanpalvelus- hartaus- ja musiikkielämälle idylliset saaristolaispuitteet.

Pienessä puukirkossa järjestetään niin jumalanpalveluksia kuin konsertteja - ja silloin tällöin vihkimisiäkin.

Osallistuminen tilaisuuteen Velkuan kirkossa on aina elämys - myös visuaalisesti. Kirkko sijaitsee kauniissa maisemassa luonnon keskellä, missä sielu ja silmä lepäävät.

Palvelutalo Kummelissa on toimintaa ystäväpiirien ja ehtoollishartauksien muodossa.

Tervetuloa myös mökkiasukkaille! Huomioithan lossiaikataulut lähtiessäsi Velkuan kirkkoon kauempaa.

Lue lisää Velkuan kirkosta ja tilaisuuksien järjestämisestä Velkualla sekä niihin osallistumisesta täältä.