Musiikkiryhmiä

Iloa ja valoa musiikkiryhmistä

Musiikki on ihana asia. Se yhdistää, antaa voimaa, luo muistoja ja ilostuttaa arjessa ja juhlassa. Hyvän mielen kokeminen ja tuottaminen tapahtuu lähes  itsestään kun musisoidaan ja lauletaan yhdessä. Opit käyttämään ääntä ja kehityt laulajana. Kuorolaulu tekee hyvää myös keholle, sillä opit myös esim. ryhdin merkityksestä keholle ja laululle sekä oikeasta laulutekniikasta. Löytyisikö seurakunnan musiikkiryhmien parista joku sinulle sopiva? Kokeile jotakin kuoroistamme ja vinkkaa lapsillesi musiikkiryhmistämme.

kuorobaneeri

Chorus Gratiae

Naantalin seurakunnan kuoro Chorus Gratiae toimii aktiivisesti seurakuntansa ja kaupunkinsa alueella. Kuoroa johtaa kanttori Miika Hartikainen, 040 1308 317. Kuoro harjoittelee keskiviikkoisin klo 18-20 Naantalin seurakuntakeskuksessa. Chorus Gratiae on perinteinen sekakuoro ja tarkoitettu aikuisikäisille. Ohjelmistossa on liturgisen musiikin lisäksi varsin haasteellista klassista kuoro-ohjelmistoa ja myös oman aikamme musiikkia. Kuoro on kantaesittänyt mm. Osmo Tolosen, Jyrki Linjaman ja Juhani Haapasalon musiikkia.

CG

Laaksonlapset

Lapsikuoro Laaksonlapset on tarkoitettu alakouluikäisille. Kuoro harjoittelee keskiviikkoisin klo 16.30-17.15 Naantalin seurakuntakeskuksessa, Piispantie 2. Harjoituksissa opitaan laulamaan yhdessä ja käyttämään ääntä kivojen laulujen, liikkeen ja leikin kautta. Tärkeintä on laulamisen ja yhdessä tekemisen ilo. Kuoroon ei ole pääsykoetta ja osallistuminen on maksutonta. Mukaan voi tulla myös kesken kauden. Tervetuloa iloiseen ja energiseen joukkoon! Kuoroa johtaa Riina Rautakoski 040 1308 318.

lapsikuoro

Kysele kanttoreilta lisää myös vapaaehtoisten vetämistä kuoroista, Kainoista Pojista ja Maruset -kuorosta.

Koraalikuoro

Seurakunnassa toimii myös Koraalikuoro, jota johtaa Merimaskun kanttori Tiina Lustig, 040 1308 393. Harjoitukset pidetään torstaisin klo 11-12 Naantalin seurakuntakeskuksessa.

koraalikuoro

Muskarit alle kouluikäisille

Muskarissa lauletaan, leikitään, lorutellaan, soitetaan ja kuunnellaan musiikkia. Muskareita vetää kanttori Riina Rautakoski yhdessä lastenohjaajan kanssa. Klikkaa itsesi muskarin omalle sivulle.