Musiikkia

Musiikki on iloa, elämyksiä ja voimaa

Musiikki on aina kuulunut kristillisen seurakunnan elämään ja on keskeinen osa seurakunnan julistustyötä, opetusta, jumalanpalveluselämää ja muuta toimintaa. Seurakunnan musiikkityö pyrkii tavoittamaan laajasti kaikkia seurakuntalaisia. Seurakunnan musiikkityö on yhtä aikaa julistusta, palvelua, rukousta ja elämyksiä. Musiikki ja laulaminen lisää iloa ja tuo lohdutusta suruun, saamme siitä voimaa elämään.

Seurakunnassamme musiikki on keskeisellä paikalla jumalanpalveluksissa, tapahtumissa  ja kirkollisissa toimituksissa. Sen lisäksi järjestämme konsertteja ja musiikkitilaisuuksia. Naantalin seurakunnassa toimii myös kuoroja, joihin toivotamme teidät lämpimästi tervetulleiksi palvelemaan seurakuntaa ja kokemaan yhdessä laulamisen riemua.