Soiniemen rantasauna

Soiniementie 111, 21110 Naantali

Soiniemen rantasaunalla on mahdollista järjestää pienimuotoisia perhejuhlia. Takkahuoneen yhteydessä on keittiö, jossa on kahviastiasto. Vuokraajan tulee varautua tuomaan tarvittaessa mukanaan myös omia astioita. Saunomis- ja uimismahdollisuus. Rantasaunan voi vuokrata enintään 20 henkilölle.

Tilavaraukset kirkkoherranvirastosta.

Tiloista peritään vuokra voimassa olevan hinnaston mukaanLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Rantasauna sijaitsee Soiniemen leirikeskuksen alueella. Leirikeskuksen pää- ja majoitusrakennusta käytetään vain seurakuntiemme omassa toiminnassa.

Leirikeskukselle johtava tie on suljettu portilla ja alueella on kameravalvonta. Alkoholinkäyttö ei ole sallittua leirikeskuksen alueella.

Parkkipaikat

Pysäköintialue on leirikeskuksen päärakennuksen edustalla. Rantasauna on lyhyen metsäisen kävelytien päässä leirikeskuksen pysäköintialueelta. Huoltoajo sallittu.

Esteettömyys

Sisätiloihin on esteetön pääsy. Huomioitavaa on, että rantasauna on metsäisen kävelytien päässä leirikeskuksen pysäköintialueelta. Rantasaunalle on huoltoajo sallittu, mutta siellä ei ole varsinaista parkkipaikkaa.

Esteetön kulku Esteetön kulku
Pysäköinti Pysäköinti