Uurnahautausmaa

Naantalin kirkon hautausmaa
Abbedissankatu, 21100 Naantali

Kirkon hautausmaan yhteydessä oleva uurnahautausmaa on valmistunut vuonna 2007. Uurnahautausmaan on suunnitellut arkkitehti Bey Heng. Uurnahautausmaa sijaitsee Naantalin kirkkomaan pohjoisosassa.

Uurnahautausmaan yleissuunnitelmakarttaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Uurnahautausmaalla on perinteisiä yksityisiä hautoja, joille voi pystyttää muistomerkin. Yksityisessä uurnahaudassa on neljä uurnasijaa. Seurakuntayhtymä on istuttanut haudoille monivuotiset maanpeittokasvit, joiden hoito kuuluu hautausmaan yleishoitoon. Uurnahautausmaallaon lisäksi muistolehto ja sirottelualue.

Hautakiviä Naantalin kirkon uurnahautausmaalla. Hautakivien takana runsasta vihreää pensaskasvillisuutta.

Yksityinen hautapaikka uurnahautausmaalla

• Yksityisiä uurnahautoja luovutetaan ainoastaan Naantalin seurakunnan jäsenille kuolemantapauksen yhteydessä. Muiden kuin seurakunnan jäsenten on mahdollista saada hautapaikka kirkon hautausmaan muistolehdosta tai sirottelualueelta. Hakapellon hautausmaalta on saatavissa myös yksityisiä uurnahautoja.
  • Hautapaikan hinta määräytyy voimassa olevan hinnastonLinkki avautuu uudessa välilehdessä mukaan.
  • Seurakuntayhtymältä voi ostaa hautakiven, jonka voi valita useasta vaihtoehdosta: hinnastoLinkki avautuu uudessa välilehdessä
  • Voit sopia hautapaikasta ottamalla yhteyttä taloustoimistoon, ks. yhteystiedot alla.

Muut hautapaikat