Sotaveteraanien uurnalehto

Naantalin kirkon hautausmaa
Abbedissankatu, 21100 Naantali

Sotaveteraanien uurnalehto on yhtenäinen uurnahauta-alue, jossa jokaiselle haudattavalle varataan erillinen ja rekisteröity uurnahautasija, mutta ei omaa hautapaikkaa. Paikat on varattu naantalilaisille sotainvalideille, sotaveteraaneille ja heidän puolisoilleen.

Haudatun nimilaatta voidaan kiinnittää uurnalehdon yhteiseen muistokiveen, jonka on suunnitellut arkkitehti Bey Heng. Muistokivessä on kuparinen tammenlehvälaatta ja sen edessä matala kukka-allas. Muistokivi on valmistettu Korpilahden graniitista. Muistokivelle voi tuoda kynttilöitä ja leikkokukkia maljakossa.

Sotaveteraanien muistokivi, jossa nimilaattoja. Taustalla lehtipuita.

Hautapaikka uurnalehdosta

• Naantalilaisilta rintamamiestunnuksen omaavilta ja heidän naantalilaisilta puolisoiltaan sekä sotaleskiltä ei peritä maksua hautapaikasta
  • Voit sopia hautapaikasta ottamalla yhteyttä taloustoimistoon, ks. yhteystiedot alla.

Piispantie 2
21100 Naantali

Avoinna ma-pe klo 9-13. Kesäaikaan poikkeuksia. Hautapaikat ja hautojen hoito Toimituspalkkiot Kirjanpito